Wednesday, April 28, 2010

finish

s a terminat atat de usor relatia mea cu vally pe cat nu ma asteptam... a fost bine, oricum imi doream asta de ceva timp , insa circumstantele isi spuneau cuvantul,,,,,, si cum niciodata nu s'a nimerit sa raman singura pt macar o zi... si de data asta s'a repetat istoria. Fuck off ... e naspa .. tot nesatisfacuta sunt.. nici nu stie sa spuna iarta'ma cand e nevoie. :))) ... pe bune ca ma consider nebuna, stiu ca toti avem o doza de nebunie in noi, dar eu cred ca am intrecut limita bunului simt . Nu am prieteni, niciun prieten ..nicio prietena... si oricum daca as incerca sa imi fac altii noi , ceea ce nu e usor ( pentru ca eu prin prietenie definesc bigstuff ) baietii s ar atasa prea mult de mine ... iar fete... fete nu gasesc , pentru ca daca as scrie pe orice site ca imi caut o prietena s'arintelege ca sunt lesbiana ... de data asta ma incapatanez pana la capat si voi reusi singura. e vina mea pentru tot ceea ce s'a intamplat in viata mea, eu mi'am batut joc de everyone, iar acum e randul meu ... si totusi am avut intentii bune... eu stiu asta.

tata zice ca mama m'a facut cu altu' :))) ca sunt oaia neagra...
eu ma consider o terminata pentru ca scriu pe blog
ar faza e ca macar acum stiu de ce tastez....

imi doresc tare mult sa am UN CAINE. .. . .. . . wtf ?!
sunt o ratata, care iubeste, cred, dar nu este iubita lafel , de persoana de la care isi doreste asta.
asta se simte. I HATE THIS STUPID GAME

No comments:

Post a Comment