Monday, August 30, 2010

Bosumflici

De multe ori nu imi gasesc cuvintele si parca este mai usor sa ma exprim in pagini Mereu incep cu franturi de idei fara legatura si mereu cand incerc sa scriu gandindu-ma la tine, acolo imi ramane.Chiar daca totul a inceput cu o poveste virtuala in care niciunul nu credea se pare ca ne-am inselat(sau sa zic implinit) asteptarile.Si acu imi pare ca fiecare te iubesc este ca primul .Ma enerveaza ca nu ai incredere in tine si nu vezi ce fain si special esti.
     Cand ma surprinzi chiar daca este cu un sms sau uneori prin ceea ce faci .Nush daca realizezi mereu ce importanta au unele lucruri ce mi le spui[in sensul bun zic ].iti multumesc ca ma ajuti sau macar incerci sa faci lucruri la care zici ca nu te pricepi.Acu mi greu sa gasesc lucruri faine cand ma gandesc ca imi lipsesti....orice moment cu tine este fain ,chiar si cele de ciondaneala[insa mai bine fara].Daca ar fi sa ma gandesc la momentul ce imi lipseste cel mai mult ar fi cand stau pe pieptul tau si sa nu aud decat bataile inimii.


Te Iubesc








Ti-as cuprinde obrajii in palme si ti-as saruta apasat buzele

No comments:

Post a Comment