Tuesday, December 15, 2009

sunt acasa ' n gand


Suntem copii, dar cateodata stim mai precis decat voi ce e bine si ce e rau. Stiu ce fac. Sper sa reusesc sa ajung pe podiumul pe care il visez in fiecare zi, clipa... Merit din plin, iar asta e datorita faptului ca iubesc. Iubesc orice este frumos si limpede. Claritatea lucrurilor care ma inconjoara nu este tocmai una explicabila. Nu pot sa explic ce mi se intampla, iar tot ce fac este pentru ca va iubesc si vreau sa demonstrez ca POT. Vreau sa va ajut. Craciunul asta va trece greu si va fi atat de sarac incat imi vine sa sar din poza asta si sa ajung acasa pentru o zi. Dar...in acelasi timp nu as vrea... Pentru ca se fac 4 luni pe 25 Decembrie , de cand sunt plecata iar voi nu stiti defapt nimic de mine... Iar pentru ca nu reusesc sa fac nimic datorita circumstantelor plec, plec la L....a . Astazi am cumparat bilete. Nu, nu ma intorc acasa, desi ma uitam in gol cand Vally tasta numele meu pe booking'ul pentru avion...Imi imaginam cum era sa scrie defapt Romania pe bilet. Nu...

Iar daca am incheiat monologul asta cu o negatie, este pentru ca NU imi doresc ceea ce mi se intampla acum! Vreau libertate...si un baiat care sa ma inteleaga, sa imi respecte libertatea si intimitatea. Asa sunt eu, iar daca ma strangi de mana sa'mi spui sa nu plec , nu plec. Zbor.............

No comments:

Post a Comment